Alla inlägg under december 2009

Av Linda - 29 december 2009 09:38

Ja det är jag det...


Hade faktiskt lite energi igår... skönt det. Har kunnat börja äta igen nu så det var skönt det... så man kan fylla på sina energi depåer igen ;)


Luftvägsinflamation och bihålsinflamation är det som jag har.. kul... kan ju inte dela upp det heller... NEJ då.. ta bara allt på en gång.

BLÄ!!


Känner mig totalt isolerad.. orkar ju inte ens åka iväg nånstans... hade mer än gärna gjort det kan jag lova.


Nej.. ta och busa lite med barnen innan Dan kommer hem från tippen.

Blir på nå konstigt vis en massa skräp över jul.. kan inte förstå varför?? ;) :P

Av Linda - 26 december 2009 09:42

Nej än har det inte släppt...

Snoret rinner och hostan gör sig påminnd hela tiden.


Uppe på allt så har jag fått bihålsinflamation åsså... härligt!!

Ska ta mig till akuten idag så fort jag bara kan.. väntar på att Dan ska komma tillbaka ifrån grannen.

Har sååååååå ONT i vänster sida av ansiktet, kan fan inte ens tugga nu.

Just att det inte har släppt än gör mig lite orolig... är fortfarande lika matt i kroppen och orkar ingenting.

Av Linda - 20 december 2009 09:13

Ja nu vaknade man med världens förskylning och feber.


Ont i HELA kroppen och kallsvettas som fan.... inge kul alls!!


Mycket tankar som cirkulerar i mitt onda lilla huvud... orkar inte med detta nu.

Verkligen inte!!

FY FAN!!

Av Linda - 17 december 2009 08:36

Ja känns som att man inte riktigt hinner med själv här...

Därav inget inlägg på länge... :)


Mycket som sker och mycket som ska tänkas på och fixas.


Stora grejen som händer är väl att vi ev. flyttar tillbaka till Mora igen. Kanske runt februari isf.

Dan och Andreas ska öppna Sport Bar är det tänkt... men det är mycket som ska klaffa innan något är helt klart och beslutet är taget.

Först ska jul och nyår komma och gå innan vi vet något alls... det ska nämligen bli budgivning på det stället som Dan och Andreas vill ha. Så allra först måste de vinna det. Denna budgivning ska ske efter nyår.


Så only time willl tell... om de vinner budgivningen först och främst och sen ska alla tillstånd och papper fixas... de ska uppenbarligen ta minst 8 v.

De vill öppna till Vasa loppet och det är den 28 feb, tight om tid tycker jag men jag förstår varför de vill få upp dörrarna tills dess... det är äckliga pengar man kan tjäna då... och med det i ryggen så kan det bara gå bra sen oxå :)


Så ja... får väl se om man blir Mora-bo igen då haha :)

Av Linda - 9 december 2009 12:05

Mycket att tänka på...


Händer mycket och ev. .ska hända ännu mer.


Får väl se nu hur det blir med allt...

Av Linda - 5 december 2009 09:19

Försökte mig på för ett tag sen att få fina kort på barnen till julkorten.. gick väl inte sådär jättebra. Oliver for runt som ett litet troll.. Melissa gjorde grimaser och visade att hon kunde knäppa med fingrarna ;)


Bästa bilden var den här...


 

Av Linda - 5 december 2009 09:10

Smäll på fingrarna och skamvrån för mig.. hahaha


Var ju ett tag sen som jag blogga nu... illa illa!!


Ja, vad har hänt då.. massor egentligen men inget jag direkt kommer på nu så klart haha


Julpyntat

Bakat pepparkakor

Fått tillbaka min mobil.. eller ja... fick ju en helt ny ;)

Skjutsat Lisa till operation

Gjort en fin present till Frau Grus ;) Hon är bara svår att boka möte med så hon har inte fått den än haha ;)


Och det roligaste av allt... fått en allergisk reaktion i ögonen av nya linser som jag testade... fy fan va ont!!

Min optiker förklarade det som att jag hade MASSOR av varfyllda blåsor på insidan av ögonlocken... lovley!!


Så jag får ta till mina gamla glasögon nu som jag inte ser allt för överdrivet bra i men det får duga så länge iaf.


Dan har en kompis här på besök.. vart nog en öl för mycket för dem igår för de snusar och sover än. Trökar!!


Får sen om Lisa får komma hem idag med... miss her!! Ingen att kackla skit med över en cigg.. illa illa!!


Ne, få i sig lite kaffe så man kanske piggnar på sig lite. :)

Barnen är det ju fullt rus på så man kanske ska upp i samma nivå som dem nu ;)


Ovido - Quiz & Flashcards