Direktlänk till inlägg 23 april 2010

ja nu så börjar det röra på sig

Av Linda - 23 april 2010 08:25

Idag lades det bud på BP... spännande!!


Vi får se om det godtas eller om de skricker rätt ut... de ville ha 1,500,000:- för det men Dan och Andreas har lagt ett bud på 1,150,000:-

Får se om det godtas eller om han svär åt oss hahaha


Ledig nu ett tag ska bli skönt...

Min mamma kommer upp på besök över helgen nu å... ska bli kul att få umgås lite.

Var länge sen nu och jag vill gärna träffa henne :)


Se om hon får med sig en cykelvagn upp åsså som hon vars näll och hämtade åt oss i Säter... annars sa vi att vi åker ner till Hedemora och hämtar den nån dag framöver.

Så passar vi på i samma veva att hälsa på Herr o Fru Skojfrisk och tämmer lite i deras garage ;)

Men än ingen dag spikad men det visar sig och löser sig, brukar liksom alltid göra det på nå vis :)


Vill ha sol, värmen, kaffe i solen, linne, shorts, blommor i rabatten, nya gardiner i köket och vardagsrummet, bättre lön, resa....

Mycket man vill!!!


Nej nu måste jag dammsuga här... eller nej jag måste ingenting... men jag BÖR dammsuga för det ser förjävligt ut här ;) hahaha

Tog två dagar med STOR städning här... var behövligt.. små små fingeravtryck på väggarna.. trappen osv. Skönt att få det riktigt rent och snyggt... ja.. iaf för ett tag då. ;)

 
 
Sanna

Sanna

5 maj 2010 18:01

Hur går det med budgivningen, det är ju spännande! :)

Allt bra annars?

Kram

http://vaxkatten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 juli 2011 19:57

Ja det är så mycket ansvar som ligger på bara mig just nu så det är riktigt tärande.   Heltidsjobb Två barn i trots o med så mycket syskonkärlek ;) En vovve Hushållet, med allt vad det innebär.. städning, tvättning, diskning, matlagning osv...

Av Linda - 24 maj 2011 20:16

Nej att vara egen företagare är då verkligen inte en dans på rosor...   Det är riktigt tufft arbete!! Inte bra betalt med tanke på alla dessa timmar som lägs ner på en månad.   Ne... första året är riktigt hemskt måsta man ju påstå... And...

Av Linda - 11 maj 2011 20:11

Man blir alltid lite klokare av att prata med Fru Skojfrisk :) ...

Av Linda - 10 maj 2011 23:42

Ja jag vet att jag är så jekla seg på o blogga... I know!! ;)   Dagarna rullar på i dess vardag... Jobb Hämta barnen Utfodra vilddjuren ( två benta som fyrbenta) Leka (massor) Dock alltid lika kul!! :)   Sen läggdags för de små, o man...

Av Linda - 4 april 2011 20:10


Ja nu får den då ta o ge sig... Va hemma hela förra veckan pga av denna jekla förskylning... med feber åsså   Är bara täppt i näsan men har då inget att kunna snyta ur mig... ursch!! Men men den ger väl med sig så småningom... ;)   Annars...

Ovido - Quiz & Flashcards