Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Hehe lääääänge sen

Av Linda - 10 april 2010 06:43

Har inte riktigt haft inspirationen till att blogga, så det har inte blivit nå här på ett tag dåra ;)


Ja vad händer här då... den tråkiga vardagen :)


Vi fikar med grannar, jag får massa nya bekantskaper (alltid kul)

Sen försöker jag vara med på så många möten om den ev. Sport baren som jag kan, det blir ju när jag inte jobbar... så det blir ju inte allt för många men alltid nått iaf.

Börjar dra ihop sig nu.. inte många pusselbitar kvar till det ev. budet kan läggas... nästa vecka får vi se vad dessa möten ger :)


Ne.. lite kaffe i systemet, gärna intrevanöst, så man blir som folk igen.

 
 
Sanna

Sanna

16 april 2010 22:20

Ja, skärpning! Du får uppdatera lite oftare så att man vet vad som händer för eran del :)

Visst har hon blivit stora tjejen, fast ingen tand än. Det var nog falskt alarm, det känns som att allt som är nytt och avviker från normalläget går att hänvisa till kommande tänder ^^

http://vaxkatten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 juli 2011 19:57

Ja det är så mycket ansvar som ligger på bara mig just nu så det är riktigt tärande.   Heltidsjobb Två barn i trots o med så mycket syskonkärlek ;) En vovve Hushållet, med allt vad det innebär.. städning, tvättning, diskning, matlagning osv...

Av Linda - 24 maj 2011 20:16

Nej att vara egen företagare är då verkligen inte en dans på rosor...   Det är riktigt tufft arbete!! Inte bra betalt med tanke på alla dessa timmar som lägs ner på en månad.   Ne... första året är riktigt hemskt måsta man ju påstå... And...

Av Linda - 11 maj 2011 20:11

Man blir alltid lite klokare av att prata med Fru Skojfrisk :) ...

Av Linda - 10 maj 2011 23:42

Ja jag vet att jag är så jekla seg på o blogga... I know!! ;)   Dagarna rullar på i dess vardag... Jobb Hämta barnen Utfodra vilddjuren ( två benta som fyrbenta) Leka (massor) Dock alltid lika kul!! :)   Sen läggdags för de små, o man...

Av Linda - 4 april 2011 20:10


Ja nu får den då ta o ge sig... Va hemma hela förra veckan pga av denna jekla förskylning... med feber åsså   Är bara täppt i näsan men har då inget att kunna snyta ur mig... ursch!! Men men den ger väl med sig så småningom... ;)   Annars...

Ovido - Quiz & Flashcards