Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

Nu så...

Av Linda - 14 mars 2011 19:52

Barnen sover, jag och Molly har gosat ner oss i soffan :)


Jobbat idag... som vanligt :P

Inte fullt så mycket folk idag som man skulle vilja men men.. såna dagar finns det åsså. Hann med mycket städning ist så de på kvällen kunde få det lugnt till alla kvällsgäster ist. Snäll jag :)


En snabb fråga till er...

Hur kan man bränna 2000 på sig själv... utan att fråga sin partner när man har delad ekonomi?? Fattar inte....

Ska jag fan åsså göra... få spendera det på vad fan jag vill... så det så!!!


Känner mig lätt bitter idag måste jag påstå... om inte annat vart jag det efter den upptäckten!!


Hade en jättemysig eftermiddag med barnen o hunden ute på promenad nu på kvällen, och massa mys i soffan framför tecknat innan läggdags.


FAN!! Nu kommer jag vara bitter resten av kvällen tills jag lägger mig!!

 
 
Lisa

Lisa

16 april 2011 11:48

Du hade verkligen rätt att vara bitter där, banande bannade karlar ;-)

http://www.lisaroos.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 juli 2011 19:57

Ja det är så mycket ansvar som ligger på bara mig just nu så det är riktigt tärande.   Heltidsjobb Två barn i trots o med så mycket syskonkärlek ;) En vovve Hushållet, med allt vad det innebär.. städning, tvättning, diskning, matlagning osv...

Av Linda - 24 maj 2011 20:16

Nej att vara egen företagare är då verkligen inte en dans på rosor...   Det är riktigt tufft arbete!! Inte bra betalt med tanke på alla dessa timmar som lägs ner på en månad.   Ne... första året är riktigt hemskt måsta man ju påstå... And...

Av Linda - 11 maj 2011 20:11

Man blir alltid lite klokare av att prata med Fru Skojfrisk :) ...

Av Linda - 10 maj 2011 23:42

Ja jag vet att jag är så jekla seg på o blogga... I know!! ;)   Dagarna rullar på i dess vardag... Jobb Hämta barnen Utfodra vilddjuren ( två benta som fyrbenta) Leka (massor) Dock alltid lika kul!! :)   Sen läggdags för de små, o man...

Av Linda - 4 april 2011 20:10


Ja nu får den då ta o ge sig... Va hemma hela förra veckan pga av denna jekla förskylning... med feber åsså   Är bara täppt i näsan men har då inget att kunna snyta ur mig... ursch!! Men men den ger väl med sig så småningom... ;)   Annars...

Ovido - Quiz & Flashcards