Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Förskyld.... blä

Av Linda - 4 april 2011 20:10

Ja nu får den då ta o ge sig...

Va hemma hela förra veckan pga av denna jekla förskylning... med feber åsså


Är bara täppt i näsan men har då inget att kunna snyta ur mig... ursch!!

Men men den ger väl med sig så småningom... ;)


Annars är det då bara jobb i mängder... ska dock på grillpartay på onsdag.. ska bli riktigt kul... med massa nya människor att lära känna o gamla att umgås med ;)


Väntar ferbrilt på min Furminator som skulle ha kommit på posten idag,,, men som ni kanske förstår så har den inte gjort det.

Hmm..... ville ju ha den nu juh... :P

Men jag hoppas på att den kommer imorgon då... annars blir jag bannad.

Fick nämligen info om att den hade skickats i torsdags o att det bara skulle ta en dag för den att dimpa ner i postlådan... men icke har den gjort det heller.

Men som sagt, hoppas det kommer imorgon då om nu posten har haft en typisk måndag vid sig och tagit det lugnt såhär på veckostarten. :P


Ni kanske för den delen inte vet vad en Furminator är?!?

Det se ni är nog bland det bästa som hänt djurägare runt om i världen...

En speciell borste är det, som får tag i underullet i pälsen och man helt enkelt drar bort det, så man får en hund/katt som inte hårar lika mycket.

Vilket resulterar i mindre städning, mindre förbrukning av dammsugarpåsar, mindre luden soffa och en glad ägare ;)

Så ni kanske förstår att jag längtar somm sagt ;)


Här kommer en bild på den efterlängtade nykomligen till fam. Ljungberg ;)  

 
 
Lisa

Lisa

16 april 2011 11:47

Allå allå, kan du uppdatera via telefon? Jag gillar att du är tillbaka, men jag vill ha mera mera meráaaaaaaaa! Kom igen nu :P PUSS

http://www.lisaroos.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 juli 2011 19:57

Ja det är så mycket ansvar som ligger på bara mig just nu så det är riktigt tärande.   Heltidsjobb Två barn i trots o med så mycket syskonkärlek ;) En vovve Hushållet, med allt vad det innebär.. städning, tvättning, diskning, matlagning osv...

Av Linda - 24 maj 2011 20:16

Nej att vara egen företagare är då verkligen inte en dans på rosor...   Det är riktigt tufft arbete!! Inte bra betalt med tanke på alla dessa timmar som lägs ner på en månad.   Ne... första året är riktigt hemskt måsta man ju påstå... And...

Av Linda - 11 maj 2011 20:11

Man blir alltid lite klokare av att prata med Fru Skojfrisk :) ...

Av Linda - 10 maj 2011 23:42

Ja jag vet att jag är så jekla seg på o blogga... I know!! ;)   Dagarna rullar på i dess vardag... Jobb Hämta barnen Utfodra vilddjuren ( två benta som fyrbenta) Leka (massor) Dock alltid lika kul!! :)   Sen läggdags för de små, o man...

Av Linda - 15 mars 2011 20:16

Nej men fy fan säger jag bara....   Jävla tvättmaskins helvete.... den har ju gått sönder... och den är inte mer än ett år gammal.... jävla skitgrejer!! Och den var INTE billig vill jag lova...   Nu har jag iaf lokaliserat räkningen för den...

Ovido - Quiz & Flashcards