Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Med en kaffe i systemet

Av Linda - 17 april 2010 10:12

Ja då kan man vara som folk igen ;)


Nu kom barnens kusin Inez på besök... äter lite frukost och ska sendan bege sig med hela fam. Ljungberg till Lekkompaniet och göra av med lite energi :)


Skönt med en ledig helg nu... blir så långa dagarn aman är borta från barnen.

Åker ju så pass tidigt på morgonen för att hinna till jobbet innan öppning.

Runt 6.30 åker jag och är inte hemma förns runt 19.30

Inte allt för kul för oftast så sover barnen när jag åker och sover när jag kommer hem. Man ser ibland inte barnen på flera dygn i sträck!!


Men förhoppningsvis så får jag jobba normala arbetstider, kan umgås med barnen mer och få det mer ekonomiskt bra. :) Allt positivt!!

Det som blir tråkigt är att Dan kommer jobba hela tiden ist.

Men det är ett nödvändigt ont i dessa tider, och kommer ju självklart inte att vara så för all evighet framöver.


Det blir verkligen ett styrkeprov för vår familj, men det fixar vi.

Har alla andra motgångar och svåra tider inte kunnat knäcka oss så ska då fan inte detta göra det :)


Ne, byta från myskläderna till lite mer representabelt klädval sen fara vidare :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 juli 2011 19:57

Ja det är så mycket ansvar som ligger på bara mig just nu så det är riktigt tärande.   Heltidsjobb Två barn i trots o med så mycket syskonkärlek ;) En vovve Hushållet, med allt vad det innebär.. städning, tvättning, diskning, matlagning osv...

Av Linda - 24 maj 2011 20:16

Nej att vara egen företagare är då verkligen inte en dans på rosor...   Det är riktigt tufft arbete!! Inte bra betalt med tanke på alla dessa timmar som lägs ner på en månad.   Ne... första året är riktigt hemskt måsta man ju påstå... And...

Av Linda - 11 maj 2011 20:11

Man blir alltid lite klokare av att prata med Fru Skojfrisk :) ...

Av Linda - 10 maj 2011 23:42

Ja jag vet att jag är så jekla seg på o blogga... I know!! ;)   Dagarna rullar på i dess vardag... Jobb Hämta barnen Utfodra vilddjuren ( två benta som fyrbenta) Leka (massor) Dock alltid lika kul!! :)   Sen läggdags för de små, o man...

Av Linda - 4 april 2011 20:10


Ja nu får den då ta o ge sig... Va hemma hela förra veckan pga av denna jekla förskylning... med feber åsså   Är bara täppt i näsan men har då inget att kunna snyta ur mig... ursch!! Men men den ger väl med sig så småningom... ;)   Annars...

Ovido - Quiz & Flashcards