Alla inlägg under november 2010

Av Linda - 30 november 2010 21:21

Ja sportbaren drog igång i fredags... en riktigt lyckad premiär helg hade vi...

Helt sjukt mycket folk!!


Och nu igår, måndag, inte trodde jag att folk går ut på en måndag.. men så är uppenbarligen fallet. Knökat med folk, och de skulle egentligen stänga 23 men hade öppet till 01 ist. Festa på en måndag?? Har inte folk jobb att gå upp till??


Ja ja.. klok blir man inte på allt.


Har haft mina två första `riktiga`jobb dagar nu.

Jobbar luncherna på vardagarna ja, och vi dubblade lunch gästerna från igår till idag. Riktigt kul!! Alla tycker att maten är riktigt god och de gillar personalen. Den senaste tar jag åt mig av ;) Tihi!! ;)


Tror om något ännu mer på det här, visst jag trodde på det innan åsså... annars hade jag inte gått in för det som man har... men nu får man det lite svart på vitt att det var fanimig inte en dum idé ;)


Får se om jag och barnen åker till Hedemora i helgen.. inget bestämmt men det vore kul att åka ner och säga hej. :) Får passa på!!

Tror Dan skulle tycka det vore skönt att få sova ut riktigt åsså... såg ut som en zombie idag när jag hämtade upp han hemma hos Andreas.

Men vem har sagt att det ska vara enkelt att vara egenföretagare?? ;)

Av Linda - 13 november 2010 16:32

Var så länge sen jag bloggade så det är väl fan ingen som läser den nu... Tihi!!


Ja såg i senaste blogginlägget att vi precis hade lagt bud på 1 150 000...

det hela slutade på 1 250 000 så det var inte fy skam med tanke på att de absolut inte skulle gå under 1 500 000.


Vi är mitt i slutskedet på renoverigen iaf... kommer bli så snyggt därnere...

Fick ett parti stolar igår... bara 100 st att montera ihop... woohoo säger man ;)


Har vart sååååå mycket att göra därnere.. måla, spackla, slipa, kapa, mäta, måla igen, spackla igen.. det hela har känts som ett evighets göra men snart är det klart. Inge mer spruckna händer av allt slit.. me like!!


Den 26:e är tanken att vi ska öppna... riktigt spännande måste man ju säga. :)


Annars är det inte mycket som händer i livet just nu.. allt fokuceras på företaget och konsigt är ju inte det ;)


Ovido - Quiz & Flashcards