Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

Uppdatering

Av Linda - 9 juli 2009 10:15

Ja ja... gu va länge sen detvar man var här nu.. hehe


Har ju semester och därmed semster från bloggeriet med ;) :P


Ja vad har hänt...


* Målat om Melissas rum, eller ja... Dan har jag övervakar ;)

* Slipat ner vårt nya matbord, var mörk mahogny.. eller hur det stavas... men nu är det vitt med en träfärgad skiva.. toksnyggt vart det och jag är så stolt över mig själv :)

* Köpt en ny bil.. Dan har pratat länge om att vi MÅSTE ha en 7 sitsig bil.. why?? Vi är bara fyra personer och en hund i familjen.. men jaja.. så nu har vi en Chevrolet Tran Sport ist för Volvo V70. Saknar volvon.. buhu!!


Men men, den är skön att köra inge fel med det men nja.....


Om vi säger så här...

 Vi var ner till Södertälje för att titta på den...

När Dan provkörde den så lossnade blinkers lyktan helt... HALLÅ...

Och bilförsäljaren sa att det är sånt som händer... svar på detta påstående.. NEJ det gör det så fan heller.

Men ja... iaf... de satte fast den igen.. och vi köpte bilen... 

När vi sen kom hem med bilen så märker vi följande:

* Vindrutetorkaren bak funkar ej... härligt!!

*  Låset till bagageluckan funkar ej.. eller ja.. typ var tionde gång så låser det upp sig.. skoj skoj.

* Rutan fram på förarsidan vill inte riktigt åka upp rakt när man har haft ner den.. inge stor grej kanske man får bara putta till den lite grann.


Nu funkar iaf låset till bagageluckan.. snälla grannar vi har :)

Ja som sagt sitter ju blinkerlyktan på plats.. får väl hoppas att den fortsätter med det oxå.

Få se till att titt apå torkaren bak.. den har säkert ärgat fast.. lätt att fixa. Kan ju t.o.m jag göra :) Det du, lite händig är jag allt. :P


Ne.. snart ska jag och klippa håret.. ska bli så skönt så. :)

Sen shopping runda med Liiiiissssa ;) Din hoppla höna :P

 
 
Lisa

Lisa

11 juli 2009 05:25

Vadå hopplahöna? Du är ju en gurkfikusbanan :P

http://www.lisaroos.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 juli 2011 19:57

Ja det är så mycket ansvar som ligger på bara mig just nu så det är riktigt tärande.   Heltidsjobb Två barn i trots o med så mycket syskonkärlek ;) En vovve Hushållet, med allt vad det innebär.. städning, tvättning, diskning, matlagning osv...

Av Linda - 24 maj 2011 20:16

Nej att vara egen företagare är då verkligen inte en dans på rosor...   Det är riktigt tufft arbete!! Inte bra betalt med tanke på alla dessa timmar som lägs ner på en månad.   Ne... första året är riktigt hemskt måsta man ju påstå... And...

Av Linda - 11 maj 2011 20:11

Man blir alltid lite klokare av att prata med Fru Skojfrisk :) ...

Av Linda - 10 maj 2011 23:42

Ja jag vet att jag är så jekla seg på o blogga... I know!! ;)   Dagarna rullar på i dess vardag... Jobb Hämta barnen Utfodra vilddjuren ( två benta som fyrbenta) Leka (massor) Dock alltid lika kul!! :)   Sen läggdags för de små, o man...

Av Linda - 4 april 2011 20:10


Ja nu får den då ta o ge sig... Va hemma hela förra veckan pga av denna jekla förskylning... med feber åsså   Är bara täppt i näsan men har då inget att kunna snyta ur mig... ursch!! Men men den ger väl med sig så småningom... ;)   Annars...

Ovido - Quiz & Flashcards