Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

Jaha var det dags nu??

Av Linda - 18 juli 2009 21:59

Var ett tag sen jag bloggade och uppdaterade alla mina trogna läsare haha ;)


Har inte hänt så där jätte mycket...


* Vart till Bredsand med Lisa i tisdags... var mycket trevligt och avkopplande, det får man helt klart göra igen nån gång. :)

Fast trevligt sällskap och nya människor att tala med är ju aldrig helt fel ;)


*Vart själv hemma med barnen, börjar kännas nu vill jag lova.. Melissa visar tendenser på hur hon kommer bli när hon blir tonåring.

Hon kommer bli en såndär som skricker `Jag hatar dig`, smäller igen dörren till sitt sovrum och är grinig mest hela dagen. Härligt.. I can´t wait ;)


Det har vart skönt ändå hemma, bara myst med barnen och haft det underbart.

Däremot mindre kul med att på onsdags morgonen vaknade jag med världens värk i magen... vilket visade sig vara urinvagsinfektion. Skoj skoj!!

Det har jag fan inte haft sen jag var liten... åsså får man det nu.. WTF!!

Ja ja.. en pencillin kur gör susen.. å snart är den över :D


På tisdag ska jag ta mig en shopping runda med min kära mamma, har 2800 att spendera upp hehehe, I love it!!

Ska handla massa nya kläder.. så kan jag få se fin ut för en gång skull... hahah ni som känner mig vet hur jag ser ut. Fan bonnläpp som jag är.

Kommer i blåställ med gummistövlar och keps hahaha.. Ne kanske inet så allvarligt men fan inte långt ifrån ;)

Har mig ett par snygga skor på jobbet att hämta ut åsså... så snygga ska se om jag kan hitta en bild på dem så kan jag lägga in så får ni se ;)


Ne, kanske natta kudden nu då... känns som en bra idé, barnen vaknar tidigt här hemma. Uppe och kör i 110 kl 5-6 på morgonen... mitt i natten ju.

 
 
regnbågsmamma

regnbågsmamma

18 juli 2009 22:25

Ha Ha jo men bondläppen kommer äga ett par snygga skor snaaart :P Pöss

http://www.lisaroos.blogg.se

 
Anna

Anna

22 juli 2009 22:22

Hörru Frun. När kommer ny uppdatering om alla shoppingfynden och lite bilder ? :D

http://avb.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 juli 2011 19:57

Ja det är så mycket ansvar som ligger på bara mig just nu så det är riktigt tärande.   Heltidsjobb Två barn i trots o med så mycket syskonkärlek ;) En vovve Hushållet, med allt vad det innebär.. städning, tvättning, diskning, matlagning osv...

Av Linda - 24 maj 2011 20:16

Nej att vara egen företagare är då verkligen inte en dans på rosor...   Det är riktigt tufft arbete!! Inte bra betalt med tanke på alla dessa timmar som lägs ner på en månad.   Ne... första året är riktigt hemskt måsta man ju påstå... And...

Av Linda - 11 maj 2011 20:11

Man blir alltid lite klokare av att prata med Fru Skojfrisk :) ...

Av Linda - 10 maj 2011 23:42

Ja jag vet att jag är så jekla seg på o blogga... I know!! ;)   Dagarna rullar på i dess vardag... Jobb Hämta barnen Utfodra vilddjuren ( två benta som fyrbenta) Leka (massor) Dock alltid lika kul!! :)   Sen läggdags för de små, o man...

Av Linda - 4 april 2011 20:10


Ja nu får den då ta o ge sig... Va hemma hela förra veckan pga av denna jekla förskylning... med feber åsså   Är bara täppt i näsan men har då inget att kunna snyta ur mig... ursch!! Men men den ger väl med sig så småningom... ;)   Annars...

Ovido - Quiz & Flashcards