Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Linda - 30 augusti 2009 19:15

Jag och Dan satt och räknade ut hur mycket jag hade jobbat denna månad...

Detta var vad vi kom fram till... 195,5 h.

Hur i hela helvete gick det till.. okej ett och annat extra pass tog man ju åt sig... men herregud... jag ska då säga att jag har en 75% tjänst.


Sen på det blir det 36 extra timmar med 100% OB.. hehe inte helt fel till nästa lön det ;)


Snart är det dags å.... ska till tattueran?? (stavas) den 12 kl 12.. hehe passande.. ;)

Kommer bli så snygg på ryggen så det kommer bli svårt att hålla sina egna fingrar från sig.. allra svårast blir väl att få Dan ifrån sig ;) hehe ne då.. skämt åsido.. ;)

Har länge velat göra något som representerar barnen och nu är det dags... inget larvigt namn eller så.. är det allt för många som har.

Jag ska tattuera mig för min skull.. inte för att alla andra ska kunna njuta av den,... den här är för mig.


Får ta kort på me improved sen.. ;)




Ovido - Quiz & Flashcards