Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Linda - 20 juli 2011 19:57

Ja det är så mycket ansvar som ligger på bara mig just nu så det är riktigt tärande.


Heltidsjobb

Två barn i trots o med så mycket syskonkärlek ;)

En vovve

Hushållet, med allt vad det innebär.. städning, tvättning, diskning, matlagning osv.


Allt detta tar jag hand om själv, på egen hand... o det börjar ta ut sin rätt nu efter snart 11 månder på detta vis.


Att inte ens kunna bara ut o gå en fin sommar kväll med hunden är psykiskt tärande.

Ni andra har säkert er kalrn, mamma, pappa, syskon som ställer upp på er om ni vill göra något... att låta er få lite egentid.

Men fullt så enkelt har inte jag det... jag har mina föräldrar 15 mil ifrån mig... svärmor än längre. Jag har ingen som bara kan ställa upp på kort varsel!!


Fan vad man tar bara en sån enkel grej som en promenad för givet när man har hjälp, själv så är jag låst från kl 18. O vill jag göra något så måste ALLTID barnen följa med mig. För det finns ingen annan som är där o kan ta dem.


Tror jag snart blir knäpp om detta fortsätter!! GAHHH!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards