Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Linda - 21 oktober 2009 20:13

Ja, det är hockey derby på tv´n för hela slanten...

Min käre far, hans jobbar kompis och min man sitter och glor på matchen.

Av tre gaphalsar så är det min som låter mest och värst.. och nej jag är inte förvånad.

Alla ni som känner han vet att det brukar låta mycket om herr Ljungberg.


Har precis lagt ungarna, mina små änglar... så trötta så att de däckade nästan innan huvudet hann nudda kudden ;)

Fick vara uppe en lite sväng extra idag, då vi fick finbesök, men fick lägga sig nu efter en svängs tokrus och spex.


Var med och tävlade idag.. tyckte att jag kunde få vinna mig ett nytt badrum från Hafa för 45 000:- ;) :P

Var så svårt att få med motiveringen på 160 bokstäver.. och detta innefattar även mellanslag... så det vart mig en enkel motivering alà stenålders vis haha :)


"Små barn, mögel i badrummet= ingen bra kombination.

En arbetslös, den andra på 50%= inga pengar till nytt badrum.

Hjälp!! :) "


Som sagt alà stenålder... hahaha :)


Ne, lite näspray och en kopp kaffe... mmmm låter härligt... jag vet ;)



Av Linda - 21 oktober 2009 09:57

Så skönt när man tar sig en sovmorgon :)


Kaffe i handen och en lillmisse i knät... igen ;)

Så mysigt så...


Ska nog försöka ta mig till arbetsförmedlingen idag så att jag kan få börja stämpla upp till 75%.

Så jekla drygt att ha med dem att göra.. men det är ju ett måste om man ska få stämpla så vad gör man.

Vi klarar oss på det jag får i lön nu, men då är det bara just räkningar och mat.. kan ju vara trevligt att kunna ha en liten peng till att hitta på saker för.


Ne, dricka upp kaffet och göra sig iordning!!


Ovido - Quiz & Flashcards