Alla inlägg den 15 september 2009

Av Linda - 15 september 2009 20:39

Var ju tok länge sen jag skrev här nu juh.. bara jobb jobb och sova.


Ja jag skulle ju ha tattuerat mig i lördags.. men tattueran ringde och bokade om direkt på lördags morgonen.

Så nu får jag vänta tills på tisdag.. en hel vecka med oro, mag ont och jämmer ;) :P


Okej kanske inte så drastiskt men fan inte långt ifrån... aj aj va ont det kommer att göra.

Men vill man va fin får man lida lite pin eller säger man inte så??

Men den jekeln som kom på det har då fan inte tattuerat sig på ryggen... det kan jag garantera!!!


Skrattande


En kul sak har då hänt...


Vi hade en intärn tävling med jobbet... först till 20 st kvitton med ett belopp på ÖVER 1000 kr.

Och gissa vem som fixade det?? FlörtTungan ute

Lite kul iaf, fick mig en trisslott för besväret..... så vill jag att den är på en stor vinst.. sådär 50 000 kr i 25 år hade ju inte suttit helt fel Flört



Ovido - Quiz & Flashcards