Alla inlägg den 23 september 2009

Av Linda - 23 september 2009 07:32

Ryggen tattuerad... check!! Eller hur är det du skriver Frau Grus ;)


Var riktigt snyggt... självklart inte klar än... men konturer och high lines är klara iaf.

Så nästa gång blir det färg och skuggning... kommer bli så fin.... har tagit kort på den nu hur den ser ut... men tror jag väntar tills den är helt klar med att visa den ;) :P

Hehe... så dår man man få se hur den såg ut halv klar och helt klar :)

Så ni som är nyfikna får gott vänta en liten sväng.. eller komma hit och se den in real life ;)


Gjorde då inte så ont som jag trodde.. var mer en brännande känsla när det var på de områden som var mer känsliga...


Dan sa det till mig igår kväll... -" Va solt jag är över dig, du bara satt där som ingenting. Du är duktig du!"

Vart så glad så... för när Dan tattuerade ryggen så grinade han illa hela tiden...

Som tattueran sa -" Det är segt virke i de där Ivarssons :)"

Jo se det är det... på tok för envis för att ge mig för en tattuering... tror man kan säga så här med... JAG HAR FÖTT TVÅ BARN... VAD KAN GÖRA MER ONT??


Ne, gå och äta frukost med familjen innan dagis...

Ovido - Quiz & Flashcards