Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Linda - 8 mars 2009 06:48

Ja vad hände.... stackars minne... börjar nog bli gammal å grå ;)


Upp runt en halv sex för en Oliver som vaknade då.. mycket ovanligt måste jag säga, brukar oftast vara Melissa som kommer farande vid den tiden om inte tidigare ändå. ;)

Sen åkte jag och barnen till staden för att göra stan farlig ;) hehe

Ne inte så drastiskt.. vi var och köpte lite material för att kunna pyssal lite..  så det vart sånadär fluffbollar... hette Fluffy Poms.. kanske ni förstår då vad jag menar. Sen vart det även flörtkulor i två storlekar.. och ögon :)

Vart så fina små gubbar, marsianer eller vad det nu vart för något :)

Det fick även bli lite teckningar med marsianer på som skickades till både mormor och farmor. Säkert uppskattat!


Dan var även hemma en sväng även fast han jobbade, nej han skolkade inte från jobbet ;) Han var här med sin brukare och åt lite lunch med oss. :)

Melissa är så förtjust i Dans brukare, stod och tjatade hela dagen på att han skulle komma. Så de fick vara med på lite pyssel de med.


Senare på kvällen kom Anna och Larsa hem till oss på en kvällskaffe, dock inget kaffebröd till det. Hann inte, ville men tiden räckte inte till.. sorrry!

Fast jag tror inte att det var nån större katastrof ;)


Efter detta så däckade vi i sängen både jag och Dan, ja till Melodifestivalen... vi vart tvungna att lyssna på  Caroline af Ugglas "Snälla snälla" ännu en gång.. måste säga att jag inte fattar att den kunde gå vidare. Jag personligen tycker att den rent ut sagt är skit!!

 Visst tider ändras, musiken ändras.- men va fan. Det är inte ens schlager över det längre.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards