Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Linda - 19 mars 2009 16:50

Visa mina tjejor från jobbet.. i väntan på Handels mötet :)


Anna Hellkvist, Anna Wallström, Jenny Otterbo

Goaste jobb bruttorna!!


Av Linda - 19 mars 2009 16:44

Ja nu fortsätter korteriandet :) hehe jaja jag vet, det är inget ord.. men i min ordbok så är de det ;) :P


 Detta är ett kort på båda min små troll.. som har härjat järnet i vårt vardagsrum.. såg rätt så sansat och organiserat ut emot vad det kan och brukar se ut ;) hehe.


Denna bild står för...

# Familje lycka

# Välsignelse

Att jag har sån tur som har fått mina härliga två barn, tack Dan måste jag ju säga för utan dig skulle de ju inte ha funnits ;)

Känner mig lyckligt lottad helt enkelt!!

Av Linda - 19 mars 2009 16:34

Vart ute nära på hela dagen idag.. så skönt väder :)

Kära mor kom upp till mig och hälsade på på förmiddagen... så vi tog varsin vagn och hund och gick ut och gicke en sväng,. Mycket trevligare att vara ute och gå när man har någon att prata med.


Med två sovande barn sen så satte jag mig på trappen, blundade mot solen och med kaffekoppen i handen... härligt!!


Kommer bli brun på den där trappen i sommar :) :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards