Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Linda - 18 mars 2009 17:28

Ja i utmaning stod det inget om man skulle berätta vilken känsla osv...

Men ja.. detta kort är på min son Oliver som är 9 månader... som ni ser på kortet alltid en riktigt glad skrutt.

Kortet för mig förmedlar,

# Kärlek- till min son, och även han till mig.

# Trygghet- i min familj.

# Oro- Man älskar sitt barn så mycket att man är orolig att något ska hända.

# Självförtroende- I mig själv som person och mamma.


Så vilka ska jag utmana då...????


Anna, tyvärr du kommer inte undan :)

www.avb.webblogg.se


Fredrik, du får nog säkert från massor av håll ;)

www.livetmedlisa.blogg.se


Lena, nå kul för sig att pilla med :)

www.trollmammanlena.blogspot.com


Dan, får väl se om du gör detta eller ej... :P

www.blogg.teamljungberg.se/#home 

Av Linda - 18 mars 2009 17:23

Ja.. jag vart utmanad idag av Iiiisssssaa :)


Jag skulle ta ett kort.. på vad som helst och kortet skulle förmedl aen känsla...


Regler

<3 Under 3 dagar ska du ta en bild på något som du kan förmedla en känsla igenom
-Bilden ska alltså vara tagen samma dag (så fuska inte och ta en bild ur arkivet)

<3 Detta ska självklart redovisas på bloggen samma dag du tar bilden

<3 Inget tvång på antal personer du ska utmana, gör precis som du vill

<3 Se denna utmaning som en kul grej, ut och fotografera men framför allt ha kul =)

<3 Kom ihåg att länka till de vänner du vill utmana och informera dom om de


Så jag ska uppdatera inom kort idag och visa  mitt kort.. :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards