Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Dagens...

Av Linda - 25 mars 2009 19:57

Känns som att det bara blivit en massa spring till bilen idag...


Först köpa färg för alla lister.. skitdyrt juh.. fy fan. Men snyggt blir det juh :)

Handla lite på Ica åsså... konstigt att saker och ting tar slut i kylskåpet.. misstänker småtomtarna ;) hehe

Hämta Melissa på dagis, till återvinningsstationen en sväng. Hem.

In i bilen igen, handla igen... hade typ 5 blöjor hemma, inte bra om olyckan är framme. :S

Efter det till mojmoj å mossa ;) För att få tvätta lite då vår tvättstuga inte funkar så bra just nu.. renovering. Snart 9 veckor utan tvättmaskin. Huga!!


Fick besök av Anna och Chassy på förmiddagen, våfflor med grädde och sylt var inte helt fel. Mums! Lisa var med på ett hörn hon med.. :)

Massa kaffe under hela dagen.. tror jag snart måste injestera kaffet med dropp ;) haha.

Målat massa lister ute på balkongen.. inte klar helt än. Några få ska få sig en till omgång.. men sen så :)

Ommublering har Dan haft för sig.. men ingen av dem föll mig eller Lisa i smaken. Tyckte bättre om den som Dan och Lisa gjorde för typ 2 veckor sen. Mycket mer utrymme, kändes som att vardagsrummet vart typ dubbelt så stort som innan. Ungarna har mycket med yta att leka på... och det är ju ett stort plus det. :)

Två små söt-troll ligger och sover så sött så, Oliver var så trött.

Han har typ inte sovit nå alls på eftermiddagen.. så han var rent allmänt små grinig och sur. Men sen så har han dubbelsidig öroninflamation åsså så.. man kan inte va nå putt på han. Stackarn!


Fick mig röksällskap här nyss av grannarna Skojfrisk, med en Molly som är helt koko... står och juckar mot mig. Mupp hund :P


Sen för att avsluta dagen med ett citat från Fredrik:


" Lisa, rolig, knäpp och kåt" hahahahaha

 
 
Liiiiiiisa

Liiiiiiisa

25 mars 2009 21:40

Tack för idag :) Alltid lika gött att umgås med dig ;-) Molly e galen, helt sant! hoppas du får en lugn natt :P Ha Ha, nej nej så kan inte min fredrik ha sagt :P

http://www.jacobsen.blogg.se

 
Anna

Anna

26 mars 2009 08:52

Kafféé är livet's dryck. ;D Tack för kafféét & våfflorna, blev en god lyxfrukost. :D
Tänk den dagen herrn här hemma ställer sig och gräddar våfflor till frukost åt mig.. Lika stor chans att han gör det som att en bock skulle killa. :P Kram kram

http://avb.webblogg.se

 
Marie Nygren

Marie Nygren

27 mars 2009 06:37

Haha...juste citat!
Varför är jag inte förvånad??? :-)
Stackars barn med öroninflammation, pussa lite på gossen från mig.
"Gobunka" barn ni har!!!

http://htttp://floorballkeeper.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 juli 2011 19:57

Ja det är så mycket ansvar som ligger på bara mig just nu så det är riktigt tärande.   Heltidsjobb Två barn i trots o med så mycket syskonkärlek ;) En vovve Hushållet, med allt vad det innebär.. städning, tvättning, diskning, matlagning osv...

Av Linda - 24 maj 2011 20:16

Nej att vara egen företagare är då verkligen inte en dans på rosor...   Det är riktigt tufft arbete!! Inte bra betalt med tanke på alla dessa timmar som lägs ner på en månad.   Ne... första året är riktigt hemskt måsta man ju påstå... And...

Av Linda - 11 maj 2011 20:11

Man blir alltid lite klokare av att prata med Fru Skojfrisk :) ...

Av Linda - 10 maj 2011 23:42

Ja jag vet att jag är så jekla seg på o blogga... I know!! ;)   Dagarna rullar på i dess vardag... Jobb Hämta barnen Utfodra vilddjuren ( två benta som fyrbenta) Leka (massor) Dock alltid lika kul!! :)   Sen läggdags för de små, o man...

Av Linda - 4 april 2011 20:10


Ja nu får den då ta o ge sig... Va hemma hela förra veckan pga av denna jekla förskylning... med feber åsså   Är bara täppt i näsan men har då inget att kunna snyta ur mig... ursch!! Men men den ger väl med sig så småningom... ;)   Annars...

Ovido - Quiz & Flashcards