Alla inlägg den 3 april 2009

Av Linda - 3 april 2009 12:03

Ja.. nu har hon gått 5 veckor och 1 dag... eller om det tog på andra dagen så är det 5 veckor prick.


Den 29 april.. eller 30 april ska vi förhoppningsvis ha massa Molly bebisar här hemma.. vi räknar med 8-12 st. Då Mollys mormor, mamma och kullsyster alltid fått 11 st så... man kan ju inte tro annat då.

Pappa min har vart så snäll och byggt en valplåda åt oss, så jag hoppas att jag får hem den snart så jag kan måla den och ställa iordning BB avdelningen ;)

Så fröken söt kan vänja sig med låda...


Går fort det här.. inte många veckor kvar nu... så jag hoppas att Molly har bebisar i magen.. hon kan ju lika gärna gå tom. 

Ne, massa bebisar villja ha... helst nu ;)

Av Linda - 3 april 2009 12:01

Så vart vår tvättstuga färdig... rörmokaren har precis lämnat byggnaden.

Så snacka om att vi är nöjda... 9 veckor utan tvättmaskin.. illa när man har två små barn... :S

Ska ge den en omgång sen med typ 4 maskiner tvätt hehe :)

Ovido - Quiz & Flashcards