Alla inlägg den 5 april 2009

Av Linda - 5 april 2009 23:27

Inez heter hon, är Dans bror dotter.. som han har med Carro.

Var ett tag sen jag träffade henne senast, och hon hade blivit så stor...

Riktigt lång... brås nog på Ljungbergs sidan där kan jag tro ;) Har inte koll på om de är långa på Carros sida så... :) 


Fick mig en stor kram och en puss t.o.m innan jag skulle fara hemåt igen.. så söt så. :)


Farmor Britt har varit här i helgen.. var riktigt lnge sen vi såg henne så det var bara trevligt. Tror dock hon var lite småtrött här då vi i familjen vaknar runt 6 tiden ;) Men det får man ta när man hälsar på hos Ljungbergarna ;) :p


Av Linda - 5 april 2009 23:25

Ne nå fler männsko valpar tror jag inte att det blir för oss,... inte som det känns just nu iaf...

Vi vart ju lite oroliga här en sväng då vi trodde att jag skulle bli tjock en sväng till hehe men som "tur" var så var det ingen ny inneboende där inne. ;)



Ovido - Quiz & Flashcards