Alla inlägg den 12 april 2009

Av Linda - 12 april 2009 22:22

Seg på att skriva ,.. i know ;)


Fick en inbjudan tidigare att få följa med Anna ut igår.. som jag då tackade nej till då dan skulle jobba till 23 och ingen barnvakt hade jag.

Men då dan kom hem tidigare så tyckte jag... wtf.. jag ringer.

Så utgång blev det... Lisa vart min chaufför för kvällen.. STORT tack till det :)


Hem till Anna först för att börja fylla på depåerna ;) Trevligt sällskap med en massa nytt folk att prata med,.. alltid lika kul med nya människor.. lätt annars att man bara festar med samma gamla vanliga. Inte att det inte är trevligt det med.. men det är så mycket roligare med nya människor.

Sen skulle vi ut för att göra stan osäker... fick åk apå pakethållaren bakom Anna.. och tror aldrig att jag vart så rädd i hela mitt liv. Dum fan släpper styret för att visa att hon inte är så full coh vi höll på att köra åt helvete.. Anna jag älskar dig men då var jag beredd att ge dig en smäll i bakhuvudet.


Massa folk på Stadsbaren.. och en hel del kändisar. Bla Johan Dans bror var där som vi inte har nån kontakt med nu... han stod och limmade på nån tjej .. som vanligt.

Sen var även mitt ex där... Erik.. tycker att det är lite "ynd" att man inte kan heja på varandra.,.. ja vi lämnade inte varandra under de bästa förhållandena men ändå.. det är ju 4 år sen nu. Okej att vi inte är bästisar men heja på varandra tycker jag att man ska kunna göra iaf.. tönt ;) :P


En riktigt kul kväll vart det med en hel del "vätska" hehe... får man göra om fler gånger. :)

Tack Anna för att jag fick följa med och att du gjorde kvällen minnesvärd :) 

Ovido - Quiz & Flashcards