Alla inlägg den 21 april 2009

Av Linda - 21 april 2009 09:44

Inte alls långt kvar nu tills små Mollysarna ska titta ut till världen :)


Spennande spennande :)


Nys vart och lämnat Melissa på dagis, hon säger hela tiden hemma att hon inte vill gå till dagis utan att ho vill vara hemma med mamma, gull-fian.

Försöker förklara för henne att det är bra om hon går på dagis, så för hon leka, pyssla och ha roligt. Men nej, vill vara hemma med mamma.

Hör ju till åldern att vara lite så, och tor hon är avis på att Oliver får vara hemma med mamma. Men mamma behöver lite andrum hon med...

Men snart så får jag börja jobba med, ska bli så skönt vill jag lova. Längtar.


Vi har fått hem vårt staket nu oxå, ska försöka få upp det nu oxå ;)

Eller Dan får sätta upp det, jag kan måla :) Mycket roligare det iaf...

Ska bli så skönt att få upp det, så slipper man att Melissa rusar iväg hela tiden efter alla barn som går på gatan. 

Funderar starkt på att vända på grinden oxå, så att man måste öppna från utsidan ist, då kan ju inte hon öppna och springa iväg. Smart va?? :)


Ne undra om jag ska packa upp matvarorna oxå, kan ju vara en tanke iaf...


Kaffe date med Anna ikväll oxå, ska bli härligt. Lite egen tid, kan jag behöva känner jag.

Ovido - Quiz & Flashcards